Δευτέρα, Οκτωβρίου 16, 2006

Την προσοχή σας παρακαλώ..
...1..2....1...2;;;Ακούγομαι;
Οκ!
Αγαπητοί μου μπλοκόφιλοι....είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πληροφορήσω ότι...απο σήμερα έχουμε ΚΑΙ ραδιόφωνο....cool ε??Look look look....στα δεξιά σας βρίσκεται!
Ναι είμαι βαθύτατα συγκινημένο που κατάφερα επιτέλους...να το εγκαταστήσω!(μετά απο πολλά νεύρα).
Τώρα θα ακούμε και ελληνικά!!!
Ακόμα δεν έχω ανεβάσει πολλά τραγούδια...και ίσως μερικά να έχουν προβληματάκια..υπομονή..θα τα φτιάξουμε όλα.Προς το παρόν υπάρχουν 3 λίστες όπως βλέπετε(πάτατε π.χ ellinika--kommati)
Αν δεν βλέπετε τίποτα.....πολύ πιθανό να μην έχετε εγκαταστήσει το flash player.....το οποίο κατεβάζετε απ'εδώ ----------> Macromedia flash player (χρήσιμο προγραμματάκι).

Αυτά προς το παρόν...θα επανέλθω...boui
---------------------------------------

Πάρτε και ένα χαριτωμένο τραγούδι


17 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~

πωπωπωπω τελεια μπραβο ου μικρο exilio.. κρίμα που δεν έχω εικονίδια νασου βαλω εδω να σου δειξω την χαρά μου ,,,)))))))) α να σου φτιαξα ενα τι σκ..α νηπιαγωγός ειμαι χεχεχεχε!!!

@ @
^
ο

exilio

Χαχαχα!!!Ωραία η φάτσα!!

Είμαι πολύ χαρούμενο...τα βάλω κάλλα ταγουδάκιιά!!!Χιχιχι...:Ρ

Ελπίδα

Πάτησα κουμπάκια, αλλά....γιοκ!
Για νήπια έχεις τίποτα;
Πάντως μπράβο κοριτσάρα μου! Απ΄την χαρά σου κατάλαβα πως κατάφερες κάτι δύσκολο. Μπράβο και πάλι κι ας μην τα κατάφερα.Αρκεί που έβαλες ελληνικά! Το ίδιο χάρηκα. Φιλάκια πολλά!

exilio

Εντάξει δεν ήταν κάτι τραγικό...αλλά μου είχε σπάσει λίγο τα νεύρα μέχρι να το βρώ.

Νηπιάκι μου εσένα θα σου φτιάξω οδηγίες μέσω ιμέιλ...εμ πως θα ακούς τις αφιερώσεις σου?

cindaki

Καλησπέρα!
Άργησα, αλλά σε βρήκα, έτσι;;;

exilio

Kαλώς το κορίτσι το καλό!:)

xxxxxxx!!

nyctolouloudo

και εγώ δεν ξέρω ακόμα πως βάζουν λινγκ για τραγούδια...! σνιφ!


*εγώ θέλω άμα έχεις....'Τα μικρά παιδιά' της Αρλέτας!
και το αφιερώνω στη Seva

και όλο το 'Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάνζαροι' του Κατσιμίχα και το αφιερώνω σε σένα!

μπράβο και τα φιλιά μου!

~~kindergarden teacher ~~

μεθυσμενάκιμου ευχαριστώ και ανταποδίδω
..σου αφιερώνω αυτό εδω που έβαλε η μικρη καθως κατην παρακατω φατσουλα...
...και το θελωωωωωωωωωωωω
οπωσδηποτε να το βαλω στο μπλογκ μου ,,.........και τα λόγια μετάφραση ,,,,,,,,,,,πλιζζζζζζζζζζζζζζζζζ,,,,,,,,,,
,,,,,,,,,ζητάω πολλά ;

000
@ @
*
(Ο)

Ελπίδα

Ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου! Τα άκουσα όλα! Είσαι απίθανη!

Filomila

Φάτσα!!! Πέρασα να πω ένα τζα(ζ)!!!

ΤΖΑΑΑΑ!



PS: Και χαμήλωσε λίγο γιατί..μικροφωνίζεις!! :p

porter

Μήπως είσαι και τραγουδίστρια; Πολύ μουσική βλέπω.

exilio

@μεθυσμενάκι

Αγέλαστη πολιτεία και καλικάνζαροι...χμμ....πρέπει οπωσδήποτε να το βρώ αυτό!
Αυτό που μου λές δεν ξέρω αν το έχω...θα το ψάξω όμως το πράμα..ντουνότ γιουόρι!

Μάκια!

@sevarose
Βρε θεόμουρλο..:Ρ...με μπέρδεψες ποιο τραγούδι ακριβώς θές;Αν υποθέσω απο το μετάφραση...λές το Papillon(πεταλούδα).Το βρήκα εντελώς τυχαία και δεν ξέρω κάν ποιοί τραγουδούν!Πάντως έχει πολύ πλάκα..:)


@elpida
Αλήθεια τα άκουσες;Πρόσεξε θα σε εξετάσω!!:Ρ...μμ..σε ζάλισα..ναι το ξέρω..σε ζαλίζω ωραία ομως εε..εε;Μάκια μάκιααα...
υ.γ(έχεις μήνυμα...ψάξε)

@filomila
Που είσαι βρε θηρίο;(lol)
Άσε ακούω αυτή την στιγμή κάτι απίστευτες φανκιές..τρέλα!Είσαι καλά;Θα φροντίσω να σου κάνω μια όμορφη αφιέρωση..σύντομα!
Τζαζοφιλιά!!

@γουρι
Προς το παρόν μόνο στο ντούς μου....ντρέπομαι να βγώ παραέξω όχι τίποτα άλλο...δε θέλω να ζηλέψουν μερικοί...τις θεσπέσιες φωνητικές μου ικανότητες!(θα χάσουν οι ανθρώποι τις δουλειές τους!)

Είμαι ταλέντο...πως να το κάνουμε!

(...ώχ σιγά με τις ντομάτες!)

Cougar

Treis imeres eleipsa kai eftiakses stathmo!? lol

Cool! :) Anypomonw na akousw!

xxxx

~~kindergarden teacher ~~

....ναι...ναι
.......αυτο θελω την πεταλούδααααααααααα! γλύκα ο μικρός !

!!!
@ @
l
(~)

nyctolouloudo

Michel Serrault et Claire Bouanich

Le Papillon


Pourquoi les poules pondent des oeufs?
Pour que les oeufs fassent des poules.
Pourquoi les amoureux s’embrassent?
C’est pour que les pigeons roucoulent.
Pourquoi les jolies fleurs se fanent?
Parce que ca fait partie du charme.
Pourquoi le diable et le bon Dieu?
C’est pour faire parler les curieux.

Pourquoi le feu brule le bois?
C’est pour bien rechauffer nos coeurs or.
Pourquoi la mer se retire?
C’est pour qu’on lui dise "Encore."
Pourquoi le soleil disparait?
Pour l’autre partie du decor.
Pourquoi le diable et le bon Dieu?
C’est pour faire parler les curieux.

Pourquoi le loup mange l’agneau?
Parce qu’il faut bien se nourrir.
Pourquoi le lievre et la tortue?
Parce que rien ne sert de courir.
Pourquoi les anges ont-ils des ailes?
Pour nous faire croire au Pere Noel.
Pourquoi le diable et le bon Dieu?
C’est pour faire parler les curieux.

ca t’a plu, le petit voyage
Ah oui beaucoup!
Vous avez vu des belles choses.
J’aurais bien voulu voir des sauterelles
Des sauterelles ?
Pourquoi des sauterelles ?
Et des libellules aussi,
la prochaine fois, d’accord.
D’accord.
Je peux te demander quelque chose?
quoi encore?
on continue mais cette fois-ci c’est toi qui chantes.
Pas question.
Tu te pleures.
Non, mais non.
alors, c’est le dernier couplet. 
Tu ne crois pas que tu pousses un peu le pourchas.


Pourquoi notre coeur fait tic-tac?
Parce que la pluie fait flic flac.
Pourquoi le temps passe si vite?
Parce que le vent lui rend visite.
Pourquoi tu me prends par la main?
Parce qu’avec toi je suis bien.  
Pourquoi le diable et le bon Dieu?  
C’est pour faire parler les curieux.


πολύ όμορφο τραγουδάκι!


την καληνύχτα μου!

~~kindergarden teacher ~~

Βρε μικρό τη μετάφραση ήθελα

τι νατα κανω τα γαλλικα !!!
Να με ακούσεις να το τραγουδω~~~~~~~~~~χεχεχε το σκοτωσα το γαλλικο .. λεξη δεν ξέρω
:((((καλαααααααααααα:((((((
:((((
αφού βαριέσαι μη μου την στεέλεις την μετάφραση :(((((((((((((((

@ @
' '
' '

exilio

Mεθυσμενάκι...σε λατρεύωω!!!

Υπεροχότατοι οι στίχοι!!!!!Να σαι καλα!!

xxxxxxxxxxxxx

@sevarose
Μώρ δε θα σε πετύχω εσένα online...θα σε βάλω να μου το τραγουδήσεις δε θα την γλυτώσεις....μόνο τότε θα σού πώ μετάφραση...looool!

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO