Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2006


10 σχόλια:

~~kindergarden teacher ~~

Καλορίζικοοοοοοοοοο....
το νέο μελωδικότατο σου μπλογκ
.........Πρωτοψάλτη .....λατρεία μου..

Cougar

! Ayto akouga simera to proi kathos pigaina douleia kai evrexe! :) Poly omorfo tragoudi!

Ελπίδα

Ακούς; Στον Θεό να με πας!
Απίθανη, μοναδική και η φωνή της και τα τραγούδια της!
Ευχαριστούμε εξίλιο μας που μας ψυχαγωγείς.Να είσαι καλά και πάντα τέτοια! Μπορούμε να δώσουμε και παραγγελιές;

exilio

Χμ...για να πώ την αλήθεια η φωνή της Άλκηστης δε με συναρπάζει(έχει σκληρή χροιά)..το τραγούδι όμως αυτό..το λατρεύυυυωωωω!

Aύριο το πρόγραμμα παίζει παραγγελιές:))

Cougar

Lorrena McKennitt!! Loreena McKennitt!!!!

Σταυρούλα

Τη δική μου παραγγελιά πότε θα τη βάλεις ? Φιλιάάά!

cindaki

Τι μου θύμισες τώρα!
Πρώτες μου εβδομάδες στην άγνωστη Αθήνα, σε ένα λεοφωρείο που δε ξέρω που θα με βγάλει και να ακούω αυτό το τραγούδι!
Απίστευτη στιγμή, που δε θα ξεχάσω ποτέ!

exilio

Aαα...πολύ απαιτητικιές μου γίνατε..τώρα,τώρα!
LOl(αστειευομαι)

xxxxxx!

nyctolouloudo

η αγαπημένη μου....

ελληνική μουσική ακούω πολύ σπάνια. η Πρωτοψαλτη όμως είναι φωνάρα!.

exilio

Methismena....kamia protimisi??Tora pou gurizei..:)

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO