Κυριακή, Ιανουαρίου 14, 2007


7 σχόλια:

Γιώργος_Κ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Γιώργος_Κ

0 σχολιάκια, γι'αυτήν την όμορφη φωτογραφία με το όμορφο κοριτσάκι???
ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ!

:)

Καλησπέρα κι εδώ κουκλί!!!

Ανώνυμος

Πολύ όμορφες φωτογραφίες. Την καλησπέρα μου στην όμορφη Πάτρα.

exilio

Καλέ...την ΜΟΥΣΙΚη την άκουσε κανείς;!

maika

καλημέρα!
Σήμερα ξύπνησα με κακές διαθέσεις... όλα μου έφταιγαν,χύθηκε ο καφές, κόπηκα καθαρίζοντας μήλα,ήρθε και ο λογαριασμός του τηλεφώνου και γενικώς ήμουν όλο γκρρρρρρρρ....
Τώρα όμως ακούω τη μουσικούλα σου και γαληνεύω....Λέω να βγάλω κανένα ηχείο έξω στη βεράντα να την ακούνε όλοι ,να ηρεμήσουν κι αυτοί!!
Να είσαι καλά!
Πολλά φιλιά

exilio

Ψυχραιμία καλή μου maika!

Aν και είμαι του να μην κρατάμε τον θυμό μέσα μας...αμα στην δώσει ρίξε δυο τσιρίδες..είναι αποτελεσματικό ;)

ΦΙΛΙΑ!

Alkyoni

μήπως "χαθήκαμε";;;
φιλιά :)

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO