Παρασκευή, Δεκεμβρίου 15, 2006

--------------> KaoΜa - LaΜΒaDa <--------------



Chorando se foi quem um dia so me fez chorar
Chorando se foi quem um dia so me fez chorar

Chorando estara ao lembrar de um amor
Que um dia não soube cuidar
Chorando estara ao lembrar de um amor
Que um dia não soube cuidar

A recordação vai estar com ele aonde for
A recordação vai estar pra sempre aonde for

Dança sol e mar guardarei no olhar
O amor faz perder encontrar
Lambando estarei ao lembrar que este amor
Por um dia um instante foi rei

A recordação vai estar com ele aonde for
A recordação vai estar pra sempre aonde for

Chorando estara ao lembrar de um amor
Que um dia não soube cuidar
Canção riso e dor melodia de amor
Um momento que fica no ar


(το κλεψα απο τον Nassos
thanx...να σαι καλά..)

9 σχόλια:

Ανώνυμος

Αχχ! Μου θύμισε τα παιδικάτα μου!!
Καλημέρα..!

nassos

Bom dias! :)

Ανώνυμος

Την περιοδο που βγηκε ο γιος μου ηταν σχεδον ενος ετους .
Το χορευαμε αγκαλια


Ειναι τοσο ομορφα οσα βαζεις
Εισαι η ιδια ενα ταξιδι νοτας


Ιωανν

Ανώνυμος

αχ τα ΕΡΗΜΑ τα
ΝΙΑΤΑ...

ΤΟ ΧΟΡΕΥΑ ΚΙ ΕΓΩΩΩΩ!!
σεβααααααααααααααααααα!!

exilio

@παιδίσκη ερωμένη
Eμένα να δείς τι μου θυμίζει...με πηγαίνει πίσω σε παλιά καρναβάλια...όμορφες στιγμές,τόσο όμορφες!

@nassos
:*

@jo-anna

H πιο δυνατή μου ανάμνηση είναι αγκαλιά με την μητέρα μου(πατώντας πάνω στα πόδια της)..χορεύοντας και χαμογελώντας...

Φιλιά!

@Σέβι!
Κορίτσαρε εσύ!Ακόμα νέα δεν είσαι βρί.Πάμε έναν χορό;
Φιλάκια!

nyctolouloudo

τέλειο!!!!!!

το χόρευα και εγώ με τον γυιό μου αγκαλιά!!!!!!γιατί ο άντρας μου ήταν και είναι βόιδι στον χορό......!

maika

κι εγώ παιδιά , κι εγώ το χόρευα.... Αχ! τι ωραία που ήταν!!
Πόσο μου αρέσει να χορεύω δε λέγεται...σας λέω...

Ανώνυμος

πρέπει να ήμουν πρώτη δημοτικού όταν βγήκε αυτό το τραγούδι και θυμάμαι ότι έκανα την μητέρα έξω φρενών γιατί το έβαζα τέρμα.

Μου φαίνεται ότι κάτι αχνοφέγγει στην μνήμη μου από το video clip του...

exilio

Μαρέσει που είμαστε πολύ blog-χορευταράδες!!Δε πάει κάτι πρέπει να οργανώσουμε :Ρ

Χτές το βράδυ είχα ξεχάσει το τραγούδι στο ριπίτ(σε κάποια ένταση..) και είχα ξεραθεί...father:μα καλά τι έκανες όλο το βράδυ...χόρευες?

Θέλω να χορέψω..τώραααα!!:Ρ

Nights

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO