Παρασκευή, Δεκεμβρίου 22, 2006

Daniel Powter - Bad Day


3 σχόλια:

maika

άσχημη μέρα ναι... αλλά το τραγούδι σου τραγουδάρα!!!!
πολύ μου αρέσει!!!
κι αν είχες κι εσύ μια απο αυτές τις παλιοάσχημες μέρες σου ορκίζομαι πως μέχρι τις 12 τα μεσάνυχτα θα στην έχω διώξει...
φιλιά

exilio

Αχ καλή μου Maikoula!Όχι δεν είχα καθόλου άσχημη μέρα..απλώς εχώ τρελαθεί με αυτό το τραγούδι.Αν και ήταν σκατόμερα(βροχερή) πέρασα πολύ όμορφα:)
Τις ασχημες μέρες πρέπει να τις πιάνεις απο τα μαλλιά και να τουw λές.."τι θές μαρή;Θα με χαλάσεις εσύ..εσύ ρε;Ουστ απο δώ χάμου!".ΦλάαααααΠ!!(<--σφαλιάρα).Για να μάθεις!!

Kisses
υ.γ(έχω πιεί 2 ποτηράκια..but i'm all fine:P)

maika

αυτή είσαι!!! έτσι λέω κι εγώ...φάπα και κλωτσιά και η παλιομέρα στον αγύριστο...ββββζζζζζζζζνννννννννν!!

καλά Χριστούγεννα!!

φιλιάααααααααα

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO