Πέμπτη, Φεβρουαρίου 01, 2007

If you wanna be rich you gotta be a....



(..no way!!)

5 σχόλια:

Cougar

nice tune! :)

maika

χορευταρούδικο το τραγούδι σου κι ο σκύλος απίθανος!!!
όσο για το για να είσαι ριτσ πρέπει να είσαι μπιτσ..... πριτςςςςς.... με τίποτα φίλη μου,με τίποτα!!!

tzo

Είπα πριν λίγο καιρό σε μια φίλη πως μου αρέσει πολύ αυτό το τραγουδάκι, αυτό που μου είπες ήταν! "ναι τραγούδι με ποιότητα, έχεις ακούσει τι λέει;"
Δε με νοιάζει τι λέει είναι διασκεδαστικό και ερωτικό........ Αμάν πια! (δεν απάντησα ποτέ, έχει μουσηκη παιδεία και ντράπηκα!)

Ανώνυμος

..μωρέ μας ξεσηκωσε ,,το ρίξαμε στο χορό μεσημεριάτικα .....
...σεβα..

exilio

@nipponsoul
;)

@maika
Aκριβώς maika μου..μπίτς..με τίποτα!Μόνο μπεεε...:)

@Allitnil
Nαι αυτή η μουσική παιδεία και η ποιότητα μας μάρανε!!Άκου ότι θες βρε και μην δίνεις σημασία...η κλειστομυαλιά είναι πάθηση..

υ.γ(με ψήνεις να βάλω "καλό" τραγούδι..χεχε)

@Σέβα
Χεχε...το βρήκατε τελικά;Αμα είναι πές μου να το ψάξω να στο δώσω:)

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO