Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 28, 2006


4 σχόλια:

exilio

Αφιερωμένο ειδικά ..στο N.S(lion..lol)

Cougar

Mou aresei poly ayto to tragoudi! Thank you exilio! :) xxxx

Filomila

Μεγειές τα νέα blogia πρώην-προβατάκι μου!

Τώρα το είδα το καινούργιο σου "ταξίδι"..
Σε χάσαμε για τα καλά...Μαύρη πέτρα έριξες..Ούτε για ένα τσιμπο-μασουλημα-βοσκο-γεύμα δεν πετάγεσαι...!

Τεσπα, είσαι μικρό και χαριτωμένο και αγαπάς τη μουσική και εγώ είμαι μεγαααααάλη και κε-χαριτωμένη και η ίδια μουσική και σου δίνω άφεση αμαρτιών (και αν χρειάζεσαι και τίποτα άλλο πες μου να στο στείλω με courier..!)!!!

PS: "Το ταξίδι μιας νότας" είναι ένα υπέροχο κομμάτι του Σταύρου Λάντζια u know! Αλλά τι λέω, u know already, είμαι σίγουρη!

exilio

Σίγα βρε γιαγιούλααα!λοοοοολ!!

Ήθρα..επέστραψα και φέρνω μουσική..βέβαια δε λέω όχι σε νέες προτάσεις:)

Φιλομιλάκι τον Λάντζια τον έχω συγχαρεί και απο κοντά..όταν παλίοτερα τον είχα δεί με την Πασπαλά και τον Λίντς.Υπέροχοι!Τώρα είναι με τους Human Touch!

Θα τα λέμε!

xxxxx

Το ταξίδι μιας νότας  © Blogger template por Emporium Digital 2008

Voltar para o TOPO